Łomżing zaczyna się od leżakowania – nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Kategoria: Łomżing
Data dodania: 30.06.2015
Łomżing zaczyna się od leżakowania – nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomżing zaczyna się od leżakowania – nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomżing zaczyna się od leżakowania – nowa kampania reklamowa marki Łomża.

Ruszyła nowa kampania Łomży pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”. Komunikacja mocno koncentruje się na kluczowym etapie produkcji piwa, jakim jest jego leżakowanie. W nowych spotach utrzymanych w filmowej, oszczędnej estetyce widzimy trzech leżakujących mężczyzn. Nie ma już charakterystycznego dla łomżingu bujnego trawnika. Są za to: pusta plaża, wielkomiejski loft czy malowniczy brzeg Wisły w Warszawie. W drugiej części każdego z filmów ukazano browar.

Kampania rozpoczęła się na początku maja 2015 roku. W emisji są już wszystkie trzydziestosekundowe spoty telewizyjne: „Ciemność”, „Zimno” i „Bezruch”. Komunikację ATL dopełnia kampania OOH oraz działania w internecie.

Kreację przygotowała agencja Lowe Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za dodatkowe działania agencja Walk PR.

Zamknij X