Nowa kampania Łomży z gwiazdami YouTube
Data dodania: 20.06.2016
Nowa kampania Łomży z gwiazdami YouTube

W czerwcu ruszyła nowa kampania piwa Łomża „Łomżing to stan umysłu” – nasza marka po raz pierwszy zaprosiła do współpracy słynnych polskich youtuberów jak Cyber Marian, Ravgor, Poszukiwacz czy chłopaki z „5 sposobów na…”.

Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem. Dlatego w komunikacji nie zabraknie dobrego humoru. W końcu męskość to stan umysłu.

W ramach kampanii każdy z youtuberów nakręcił film, w którym przedstawi swoją wizję męskiego świata i podejścia do „łomżingu.” Dodatkowo w czterech miastach Polski zostaną utworzone specjalne „strefy faceta”, które udostępnią atrakcje dla prawdziwych mężczyzn. Cała akcja potrwa do końca lipca.

Teledysk stworzony przez jednego z twórców YouTube – Cyber Mariana dla marki Łomża.

Działania aktywacyjne przygotował, zaplanował i prowadzi dom mediowy MediaCom.

Zamknij X