Restylizacja opakowań marki Łomża
Kategoria: Nowości
Data dodania: 16.05.2014
Restylizacja opakowań marki Łomża

Ogólnopolska linia opakowań marki przeszła właśnie restylizację. Przeprowadzona zmiana miała na celu odświeżenie i uspójnienie wyglądu linii opakowań ogólnopolskich Łomży, która w dotychczasowej formie była obecna na rynku około 3 lat. Z tego powodu założono ewolucyjny, a nie rewolucyjny charakter przeprowadzonych prac – stąd np. decyzja o zachowaniu ich dotychczasowego kształtu, przy jednoczesnej restylizacji kluczowych elementów graficznych – m.in. czerwonej szarfy z napisem „Łomża” i pary w strojach kurpiowskich stanowiącej najbardziej rozpoznawalny motyw opakowań Łomży.

Przy okazji restylizacji etykiet poszerzyła się paleta produktów Łomży oferowanych w zielonej butelce – do tej pory butelki w tej wersji kolorystycznej posiadały Łomża Export i Łomża Lemonowe, teraz dołączyły do nich piwo Łomża Niepasteryzowane i Łomża Niefiltrowane. Z kolei na puszkach piw Łomża Export i Łomża Niepasteryzowane pojawiły się wskaźniki schłodzenia.

Zamknij X